Grafika przedstawiająca 3 okładki wideo z aktorem Tomaszem Kotem wykonującym trzy Strofki. Podpisy informują o tłumaczeniu piosenek na PJM, audiodeskrypcji i napisach

UNMUTE dla BLIKA w kampanii Strofki

WIDEO: PJM, AUDIO

Strofki BLIKA to pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu. 

W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. Każdy spot odnosi się do jednego gatunku muzycznego: disco polo, opera, techno, rock oraz hip hop, który wyśpiewuje bądź pokazuje Tomasz Kot. Strofki znajdziecie na Reelsach na Shortach na Youtubie.

Do mediów społecznościowych zostały przygotowane wersje Strofek z kontrastowymi napisami, tłumaczeniem na polski język migowy i audiodeskrypcją.

Dodatkowo Tomasz Kot wykonuje Strofkę Techno w polskim języku migowym.  Mamy nadzieję, że zwróci to większą uwagę widzów na potrzeby osób z niepełnosprawnościami nie tylko w zwykłych informacyjnych treściach, ale również tych reklamowych. 

Autorem tłumaczenia na polski język migowy jest Karol Kukulski – tłumacz związany z Unmute i PZG. Przygotował aktora do pracy w języku migowym i sprawował na planie nadzór nad prawidłowym wykonaniem. 

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, za strategię mediową agencja Spark Foundry. Strofki zostały wyprodukowane przez Timecode. 

Dziękujemy BLIKOWI i pozostałym partnerom za otwartość i zaufanie Unmute na początku działalności. 

Wszystkie artykuły