UNMUTE dla BLIKA w kampanii Strofki
WIDEO: PJM, AUDIOStrofki BLIKA to pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu.
W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. Każdy spot odnosi się do jednego gatunku muzycznego: disco polo, opera, techno, rock oraz hip hop, który wyśpiewuje bądź pokazuje Tomasz Kot. Strofki znajdziecie na Reelsach na Shortach na Youtubie.
Do mediów społecznościowych zostały przygotowane wersje Strofek z kontrastowymi napisami, tłumaczeniem na polski język migowy i audiodeskrypcją.
Dodatkowo Tomasz Kot wykonuje Strofkę Techno w polskim języku migowym. Mamy nadzieję, że zwróci to większą uwagę widzów na potrzeby osób z niepełnosprawnościami nie tylko w zwykłych informacyjnych treściach, ale również tych reklamowych.
Autorem tłumaczenia na polski język migowy jest Karol Kukulski – tłumacz związany z Unmute i PZG. Przygotował aktora do pracy w języku migowym i sprawował na planie nadzór nad prawidłowym wykonaniem.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, za strategię mediową agencja Spark Foundry. Strofki zostały wyprodukowane przez Timecode.
Dziękujemy BLIKOWI i pozostałym partnerom za otwartość i zaufanie Unmute na początku działalności.